Meistä ja tuotteista

Siskokset Lotta Krogerus & Monica Nylund ovat Ab KayaFamily Oy:n perustajat.

Mikä on Slipstop

Tossu kuin sukka, helppo pukea päälle, istuu hyvin eikä hankaa. Hyvä liukuestepohja. Löytyy vauvasta vaariin!

Materiaali: Iho-ystävällinen ja hengittävä sis. polyamidi ja elastaania (käytetään mm. alusvaatteissa)

Pohjallinen: polyvinyylikloridi ja puuvilla, ei sisällä ftalaatteja, azo-väriaineita eikä karsinogeenejä.

Kuinka löysimme Slipstop tossut

Lotta on asunut perheen kanssa Turkissa yli vuoden (2014-15). Hän etsi tossuja tytölleen joka oli silloin 2v. Törmäsi Slipstop tossuihin ja osti yhdet. Tossut olivat paremmat mitä ikinä olisi voinut kuvitella. Monen käyttöalueen testien jälkeen tossujen väri oli ennallaan ja muoto pysyi. Monica osti sitten kahdet parit omille lapsenlapsilleen silloin 5 ja 6 vuotiaat pojat. Slipstopit on käytetty ahkerasti tarhassa, uimahallissa, sisäleikkipuistossa ja rannalla kuumalla hiekalla sekä kivillä (mm Thaimaassa, Turkissa ja Dubaissa).

Teimme päätöksen että haluamme jakaa tämä mainio tuote teidän kanssanne.

Slipstop brändi on Turkkilainen ja Turkki on meille molemmille hyvin rakas.

Verkkokaupastamme löydät ihanat tuotteet sekä aikuiselle että lapsille!


Terveisin Lotta ja Monica

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.9.2018 alkaen.

Verkkokauppa

info@slipstop.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Slipstop kaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@slipstop.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, toimitus kestää 3-5 arkipäivää. Suomen postilla ei ole jakelua tiistaisin.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusehdot Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. HUOMIOITHAN, että palautus- ja vaihtokulut maksaa aina asiakas. 

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake tai selkeästi seuraavat tiedot:  

• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi  

• pankkitilinumerosi  

• sekä kopio tilausvahvistuksesta

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.