Ilmaiset toimituskulut yli 70€ tilauksissa Matkahuollolla!
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, toimitus kestää 1-4 arkipäivää riippuen toimitustavasta. Suomen Postilla on jakelua arkisin joka päivä.
Postin Pikkupakettiin 5,50€ - Seurantanumerolla. Lähetyksen matkaa voi seurata helposti OmaPosti-sovelluksessa ja verkossa. Kuljetukset 1-3 arkipäivän kuluessa kaikkialle Suomeen (haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa). Lähetys toimitetaan vastaanottajalle.
Matkahuolto XXS-paketti 5.80€ - Seurantanumerolla. Lähetyksen matkaa voi seurata Matkahuollon Seuraa pakettia - sivuilla. Kesto 2-4vrk.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilauksen joko kirjeenä suoraan kotiin tai matkahuollon valitsemallesi toimipisteeseen. Molemmilla on seurantanumero.
Ostoskorista näet tarkat toimituskulut. Toimituskuluja ei palauteta.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita (tossut pahveineen).
HUOMIOITHAN että palautuskulut maksaa aina asiakas. Vähennämme palautetusta tuotteesta postikulut. Palautamme rahat palutetusta tuotteesta Paytrailin kautta mistä vähennämme postin palautuskulut 5€.
Postin palautuskoodi on: 642030 (osoitetta ei tarvita). Posti ohjeistaa palautuksen yhteydessä.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@slipstop.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä oikeuden virheelliseen varastosaldoon. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Slipstop käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Verkkokaupan tuotteet ovat tarkoitettu vain kuluttajille ei jälleenmyyjille!
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.9.2018 alkaen.
Verkkokauppa
info@slipstop.fi
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Slipstop kaupan yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla
info@slipstop.fi
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti-, matkahuolto- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavan. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Ilmaiset toimituskulut yli 70€ tilauksissa Matkahuollolla!
Toimitusaika
Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postin Pikkupaketti toimitus kestää 1-3 arkipäivää seurantanumerolla.
Matkahuolto XXS-paketti toimii arkipäivisin ja toimitamme valitsemallesi pisteeseen, kesto 1-3 päivää. Huomioithan ettei matkahuolto toimita pakettia suoraan kotiin.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Vaihto ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Huomioithan että palautuskulut maksaa aina asiakas. Vähennämme palautetusta tuotteen summasta postikulut. Palautamme rahat Paytrailin kautta mistä vähennämme postin palautuskulut 5 €/lähetys.
Liitä palautuksen mukaan palautuslomake tai selkeästi seuraavat tiedot:
• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• tai kopio tilausvahvistuksesta
Postin palautusokoodi: 642030
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.